CuteAuthor

Hey, whatssup? Imma new bloggers! Follow me if you please ;)

The Navigation

Entries
Twitter 
Facebook


Tagboard



Credit Time

Edited By:Kemetot Chomel
Base Code:Han Hanan
The cutest doodle:[7th Disoder!]


kisah aku !
Friday, July 12 @ 22:57 | 0 Budak Chomel

hai assalamualaikum . first aku nak bagi tahu aku sayang sorang budak ni nama dia muhammad danial . umur dia 16 tahun . tapi entah lah macam mana aku dengan dia boleh putus . masa mula mula aku kenal dia dekat facebook . dia yang mula hantar chat dekat aku . "HAI AWAK , BOLEH KENAL , INTRO BOLEH TAK , SAYA SUKA LAH DEKAT AWAK , AWAK SAYA SUKA AWAK JUM COUPLE NAK " .  masa tu aku tengah blur tengok chat dia . akhirnya aku terima jugak . then dia nak jumpa aku face to face . aku kata okay . masa first time aku meet dia , dia cakap dia terima aku seadanya . yes kitorang memang jauh beza . aku tak cantik dia pulak handsome . aku sederhana dia pulak kaya . entah lah kadang kadang aku rasa aku tak layak pon couple dengan dia . tapi dia tak kesah pon semua tu . ada satu hari tu dia jumpa aku dia cakap dia akan setia sampai bila bila . :)


Older Post | Newer Post