CuteAuthor

Hey, whatssup? Imma new bloggers! Follow me if you please ;)

The Navigation

Entries
Twitter 
Facebook


Tagboard



Credit Time

Edited By:Kemetot Chomel
Base Code:Han Hanan
The cutest doodle:[7th Disoder!]


continue kisah aku !
Friday, July 12 @ 23:47 | 0 Budak Chomel

dekat depan semua orang danial cakap aku wife dia . bila orang tanya aku ni siapa . nanti dia cakap aku ni wife dia . aku malu tapi bahagia bila tengok dia happy . sampai satu masa tu aku call dia bila dia angkat dia maki aku babi lah bodoh la bila aku tanya dia cakap fikir sendiri apa yang aku dah buat dekat dia . masa tu jugak aku nangis . kenapa dia buat aku macam ni ? bila dia pegang tangan perempuan lain aku sabar , bila dia ambil gambar dengan perempuan lain aku sabar . apa yang dia nak dari aku sebenarnya ? . lepas dia maki aku , aku terus off phone . bila aku bukak phone 20 call and 9 message . aku bukak satu je message . dia cakap dia mintak maaf sebap maki aku tadi . aku dah malas nak layan danial lagi . aku send message "MULAI HARI NI KITA PUTUS" . kalau awak baca blog ni danial , saya nak mintak maaf sebap mintak putus walaupun kita dah janji tak kan putus walaupun gaduh besar sekalipun . saya mintak maaf sangat sangat . im sorry from bottom of my heart .


Older Post | Newer Post